WERKEN BIJ COMMITMENT VERZEKERINGEN

ONS TEAM

WERKEN BIJ . . .

Commitment Verzekeringen is een onafhankelijk advieskantoor op het gebied van verzekeringen en andere financiële diensten met als specialiteit Employee Benefits. Tevens bieden wij onze cliënten, als RegioBank kantoor, bancaire diensten. Onze werkwijze is er op gericht om via een sterk persoonlijk contact een langdurige advies en vertrouwensrelatie te onderhouden. Van onze medewerkers vragen wij net dát beetje meer om dit te realiseren. Op onze beurt bieden wij onze medewerkers niet alleen een interessante en boeiende functie aan met een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden, maar ook de mogelijkheid om persoonlijke kwaliteiten verder te ontwikkelen.
Wil jij ook werken bij Commitment Verzekeringen? Maar staat jouw functie er niet bij? Maar ben je van mening dat jij een aanwinst bent voor Commitment Verzekeringen? Stuur dan een open sollicitatie met motivatie en CV naar info@commitmentverzekeringen.nl.
Vacature junior buitendienst adviseur (32 – 40 uur)

Commitment Verzekeringen groeit! Groei jij met ons mee?:

Junior buitendienstadviseur (32-40 uur)

Heb jij al enkele jaren ervaring op de binnendienst en wil je graag de stap naar de buitendienst maken?  Of ben je al actief als buitendienstadviseur en heb jij de ambitie om je te ontwikkelen tot allround buitendienstadviseur? Ben je proactief, zelfstandig en heb je kennis van particuliere en zakelijke verzekeringen? Wacht dan niet langer en solliciteer!

Wie zijn wij?

Commitment Verzekeringen is een onafhankelijk allround advieskantoor op gebied van particuliere en zakelijke verzekeringen, financieringen en hypotheken. Wij staan voor een langdurige advies- en vertrouwensrelatie gebaseerd op persoonlijk contact en geleverde kwaliteit. Tevens zijn wij zelfstandig adviseur van RegioBank. Onze portefeuille bestaat uit een gezonde mix van particuliere en zakelijke klantrelaties.

Wat ga je doen?

Als junior buitendienstadviseur ben je eindverantwoordelijk voor je toebedeelde klantenportefeuille. Je bent het aanspreekpunt en de gesprekspartner voor de klant en geeft hen kwalitatief hoogwaardig advies over verzekerings- en financieringsproducten. Je signaleert kansen en creëert mogelijkheden voor aanvullende diensten en producten en sluit deze af. Samen met het team van de binnendienst zorg je ervoor dat de offertes en de administratieve afhandeling tijdig en goed gebeurd. Hierbij wordt je ondersteunt door je manager en hoofd binnendienst.

Wie ben jij?

Jij bent klant- en kwaliteitsgericht, commercieel, communicatief vaardig, leergierig, flexibel en collegiaal. Ook heb je minimaal 2 tot 3 jaar aantoonbare werkervaring als particuliere en liefst ook zakelijke binnendienstmedewerker bij een assurantietussenpersoon. Je hebt mbo+/hbo werk- en denkniveau en hebt minimaal de diploma’s WFT Schade particulier en WFT Schade Zakelijk. Als je daarnaast nog over een of meerdere andere WFT-diploma’s beschikt is dat helemaal mooi.

Wij bieden

Een zelfstandige en uitdagende functie voor 32 tot 40 uur per week met veel eigen verantwoordelijkheid en een team waarop je kunt bouwen. Je krijgt een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden en de mogelijkheid om je persoonlijke kwaliteiten verder te ontwikkelen. En dat alles in een informele werksfeer en korte lijnen.

Ben je enthousiast geworden van deze vacature? Stuur dan je Curriculum Vitae met je motivatie naar info@aldenhof.nl t.a.v. Joyce van de Kerkhof. Meer weten? Bel 06 – 57 55 85 83 of stuur een mailtje naar bovenstaand mailadres.