WERKEN BIJ COMMITMENT VERZEKERINGEN

ONS TEAM

WERKEN BIJ . . .

Commitment Verzekeringen is een onafhankelijk financieel advieskantoor. Wij bieden verzekeringen en andere financiële diensten aan met als specialiteit Employee Benefits. Tevens bieden wij onze klanten, als RegioBank kantoor, bancaire diensten.

Onze werkwijze is er op gericht om via een sterk persoonlijk contact een langdurige advies en vertrouwensrelatie te onderhouden. Van onze medewerkers vragen wij net dát beetje meer om dit te realiseren.

Op onze beurt bieden wij onze medewerkers niet alleen een interessante en boeiende functie aan, maar ook een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden. Daarnaast krijgen onze medewerkers de mogelijkheid om persoonlijke kwaliteiten verder te ontwikkelen.

Vacature (ervaren) adviseur verzekeringen / assurantieadviseur

Altijd al een eigen klantenportefeuille assurantiën willen beheren? Dan is dit je kans!

Voor ons kantoor in Rhenen zijn we op zoek naar een adviseur verzekeringen/ assurantieadviseur die een eigen portefeuille met particuliere en zakelijke klanten in beheer krijgt.

Wat ga je doen?

  • Je bent het aanspreekpunt voor zakelijke en particuliere klanten
  • Je inventariseert en analyseert de verzekeringsbehoefte bij onze klanten
  • Je adviseert over inkomen- en schadeverzekeringen
  • Je voert acquisitiegesprekken
  • Je bent eindverantwoordelijk voor je eigen klantenportefeuille

Wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau
  • WFT schadeverzekeringen zakelijk en particulier en WFT Inkomen, WFT Vermogen is een pré
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als adviseur binnen de verzekeringsbranche
  • Commerciële vaardigheden
  • Klant- en kwaliteitsgerichtheid, zelfstandigheid, ambitie en communicatieve vaardigheden

Wie wij zijn

Wij, Commitment Verzekeringen, zijn een onafhankelijk financieel adviseur voor de zakelijke en particuliere markt op het gebied van onder andere verzekeringen en hypotheken. Wij staan voor een langdurige klantrelatie op basis van persoonlijk contact.

Commitment Verzekeringen is partner van WAQ.nl, een groep ondernemingen op het gebied van financiële diensten. Als partner beschikken wij over diverse specialisaties en bieden zo meer expertise aan onze klanten. Daarnaast creëert dit meer ontwikkelingsmogelijkheden voor jou. Zo neem jij tijdens jouw inwerkperiode deel aan de WAQ Academie, waarbij je door een vaste mentor wordt begeleid. Je krijgt een persoonlijk ontwikkelingsplan, zodat je precies weet wat er van je wordt verwacht. Zo zorgen wij samen voor een mooie start!

Wij bieden

  • Dienstverband voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast contract
  • Arbeidsduur voor 32-40 uur per week
  • Salaris tussen € 3.000 en € 4.000 bruto per maand bij een fulltime dienstverband afhankelijk van kennis en ervaring
  • Bonusregeling o.b.v. nieuwe omzet/klanten
  • Mooi pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Inwerkprogramma op maat met een eigen mentor en persoonlijk ontwikkelingsplan

Enthousiast?

  • Stuur dan je CV met motivatie aan Tim Schuurmans, HR manager. Eerst meer weten? Bel 085 – 792 1321 of stuur een mail naar HRM@ondernemerskompas.nl.
Vacature adviseur verzekeringen Particulieren

Altijd al een eigen klantenportefeuille assurantiën willen beheren? Dan is dit je kans!

Voor ons kantoor in Rhenen zijn we op zoek naar een adviseur verzekeringen/ assurantieadviseur die een eigen portefeuille met voornamelijk particuliere klanten in beheer krijgt.

Wat ga je doen?

  • Je bent het aanspreekpunt voor particuliere klanten
  • Je inventariseert en analyseert de verzekeringsbehoefte bij onze klanten
  • Je adviseert over inkomen- en schadeverzekeringen
  • Je voert acquisitiegesprekken
  • Je bent eindverantwoordelijk voor het onderhouden van je eigen klantenportefeuille

Wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal in het bezit van WFT schadeverzekeringen particulier en WFT Inkomen, WFT Vermogen is een pré
  • Je bent vaktechnisch op de hoogte van de laatste wet- en regelgeving.
  • Minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring als binnendienstmedewerker op gebied van verzekeringen
  • Je bent extravert, klantgericht, communicatief vaardig, leergierig en flexibel
  • Je hebt een hoge mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsgevoel
  • Bereidheid om jezelf verder te ontwikkelen

Wie wij zijn

Wij, Commitment Verzekeringen, zijn een onafhankelijk financieel adviseur voor de zakelijke en particuliere markt op het gebied van verzekeringen, hypotheken en Regiobank. Wij staan voor een langdurige klantrelatie op basis van persoonlijk contact. Wij zijn gevestigd in Rhenen en sinds kort hebben we ook een vestiging in Kesteren.

Commitment Verzekeringen is partner van OndernemersKompas een groep ondernemingen op het gebied van financiële diensten. Als partner beschikken wij over diverse specialisaties en bieden zo meer expertise aan onze klanten. Daarnaast creëert dit meer ontwikkelingsmogelijkheden voor jou. Zo neem jij tijdens jouw inwerkperiode deel aan de OndernemersKompas Academie, waarbij je door een vaste mentor wordt begeleid. Je krijgt een persoonlijk ontwikkelingsplan, zodat je precies weet wat er van je wordt verwacht. Zo zorgen wij samen voor een mooie start!

Wij bieden

  • Dienstverband voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast contract
  • Arbeidsduur voor 32-40 uur per week
  • Salaris tussen € 2.500 en € 4.000 bruto per maand bij een fulltime dienstverband afhankelijk van kennis en ervaring
  • Mooi pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Inwerkprogramma op maat met een eigen mentor en persoonlijk ontwikkelingsplan

Enthousiast?

Wil jij ook werken bij Commitment Verzekeringen? Maar staat jouw functie er niet bij?

Ben je van mening dat jij toch een aanwinst bent voor Commitment Verzekeringen?

Stuur dan een open sollicitatie met motivatie en CV naar hrm@waq.nl.

Commitment verzekeringen heeft een nieuw logo!

En bij een nieuw logo hoort ook een nieuwe huisstijl. 
De komende periode wordt de nieuwe huisstijl doorgevoerd op de website.