WERKEN BIJ COMMITMENT VERZEKERINGEN

ONS TEAM

WERKEN BIJ . . .

Commitment Verzekeringen is een onafhankelijk financieel advieskantoor. Wij bieden verzekeringen en andere financiële diensten aan met als specialiteit Employee Benefits. Tevens bieden wij onze klanten, als RegioBank kantoor, bancaire diensten.

Onze werkwijze is er op gericht om via een sterk persoonlijk contact een langdurige advies en vertrouwensrelatie te onderhouden. Van onze medewerkers vragen wij net dát beetje meer om dit te realiseren.

Op onze beurt bieden wij onze medewerkers niet alleen een interessante en boeiende functie aan, maar ook een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden. Daarnaast krijgen onze medewerkers de mogelijkheid om persoonlijke kwaliteiten verder te ontwikkelen.

Wil jij ook werken bij Commitment Verzekeringen? Maar staat jouw functie er niet bij?

Ben je van mening dat jij toch een aanwinst bent voor Commitment Verzekeringen?

Stuur dan een open sollicitatie met motivatie en CV naar vacatures@ondernemerskompas.nl

Medewerker RegioBank en particuliere verzekeringen - Kesteren

Ben jij commercieel ingesteld en hou je van persoonlijk contact? Bouw je graag een netwerk op in ons lokale werkgebied? Ben jij klantgericht en service gedreven en op zoek naar groeimogelijkheden?

Dan zijn wij op zoek naar jou.

Bij ons filiaal van RegioBank in Kesteren heb je een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. De lijntjes zijn kort en er heerst een informele sfeer. Iedereen kent en waardeert elkaar. En er is oog voor ieders ontwikkeling binnen een groeiende organisatie.

Wij bieden

  • Wij bieden een salaris tussen € 2500,- en € 3000,- op fulltime basis afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Pensioenregeling;
  • 26 vakantiedagen;
  • 8,5% vakantiegeld;
  • Laptop van de zaak;
  • Fitnessregeling;
  • Leasefietsregeling;
  • Ontwikkel- en studiemogelijkheden;
  • Een passende werkplek op ons ruime kantoor in Kesteren (de Betuwe);
  • €0,23 kilometervergoeding per kilometer;
  • Werkplezier met professionele, betrokken collega’s;
  • Flexibiliteit om tussen 24 en 32 uur te werken.

Wat ga je doen?

  • Je helpt en ondersteunt klantrelaties bij de balie- en kasfunctie van de RegioBank;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de klant;
  • Je ondersteunt bij marketing en salesacties;
  • Je verricht zowel front- als backoffice werkzaamheden;
  • Je verwerkt en handelt verzekeringspolissen en administratie af;
  • Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden van de financiële systemen en gegevens;
  • Je onderhoudt contact met intermediairs en verzekeringsmaatschappijen;
  • Je zorgt voor correcte en up-to-date verzekerings- of hypotheekdossiers;
  • Je springt bij waar nodig bij collega’s.

Wij vragen

  • Je hebt minimaal een afgeronde Mbo-opleiding;
  • Je bent bereid om WFT diploma’s te behalen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed en bent communicatief sterk;
  • Je bent klant- en samenwerkingsgericht, en initiatiefrijk;
  • Je woont in de omgeving van ons kantoor in Kesteren.

Wie is Regiobank Kesteren & Commitment Verzekeringen?

In Kesteren en omgeving zijn wij de buurtzame bank. Lokaal betrokken zijn staat bij ons hoog in het vaandel. Klanten kunnen bij ons terecht voor hun alledaagse bankzaken. Wij hebben een hoog serviceniveau en vinden het belangrijk dat een klant zich bij ons ook echt klant voelt.

Naast onze bankwerkzaamheden is Commitment Verzekeringen een onafhankelijk assurantiekantoor voor particuliere- en zakelijke klanten. Klanten kunnen bij ons terecht voor al hun verzekeringsvraagstukken. Door de unieke combinatie tussen bank en verzekeringen regelt de klant bij ons alles onder één dak.

Commitment Verzekeringen is onderdeel van OndernemersKompas

OndernemersKompas is de overkoepelende naam van een vijftal bedrijven, voornamelijk actief op het gebied van financiële dienstverlening. Wij ondersteunen, adviseren en begeleiden ondernemers op uiteenlopende gebieden. Het voordeel hiervan is dat ondernemers bij ons terecht kunnen voor meerdere zaken.

Enthousiast geworden? Solliciteer dan direct!

Wil jij onze nieuwe collega worden? Stuur dan je CV met een korte motivatie naar vacatures@ondernemerskompas.nl t.a.v. Tom Achterberg. Meer weten? Neem dan telefonisch contact op met Tom Achterberg: 06-13218622 of stuur een mail naar vacatures@ondernemerskompas.nl.

Beschik je nog niet over de juiste eigenschappen of vereiste kennis, ervaring en je bent toch geïnteresseerd? Neem ook dan contact met ons op om samen uit te zoeken of je in een andere rol bij Commitment aan de slag kunt. 

Adviseur binnendienst - Rhenen/Kesteren

Adviseur binnendienst - Rhenen/Kesteren

Geef je graag advies en vind je het fijn als administraties tot in de puntjes geregeld zijn? Communiceer jij op een heldere manier en vind je het leuk afwisselende contacten te hebben? En je houdt van doorpakken?

Dan zoeken wij jou!

Bij Commitment Verzekeringen heb je een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. De lijntjes zijn kort en er heerst een informele sfeer. Iedereen kent en waardeert elkaar en er is oog voor ieders ontwikkeling binnen een groeiende organisatie.

Wij bieden

  • Een salaris tussen € 2.500 en € 3.500 op fulltime basis afhankelijk van kennis en ervaring;
  • 8,5% vakantiegeld;
  • 26 vakantiedagen en eventuele leeftijdsdagen;
  • Ontwikkel- en studiemogelijkheden;
  • Werkplezier met professionele en betrokken collega’s;
  • Een passende werkplek op ons kantoor in Rhenen en/of Kesteren;
  • Reiskostenvergoeding woon-werk van € 0,23 per kilometer;
  • Pensioenregeling;
  • Fitnessregeling;
  • Leasefietsregeling;
  • Laptop van de zaak;
  • Flexibiliteit om tussen 32 en 40 uur te werken.

Wat ga je doen

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten;
  • Je gaat klanten informeren en adviseren over verzekeringen;
  • Je stelt offertes op en bewaakt hiervan de voortgang;
  • Je beheert bestaande polissen en brengt daar zo nodig mutaties in aan;
  • Je verzorgt de polis-administratie en schadebehandelingen;
  • Je signaleert advieskansen en speelt deze door aan de buitendienst adviseur;
  • Je adviseert over de RegioBank producten en diensten.

Wij vragen

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding met hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring bij een assurantiekantoor;
  • Je bent bereid om je te ontwikkelen en WFT-diploma’s te halen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed en bent communicatief sterk;
  • Je bent flexibel, klant- en samenwerkingsgericht.

Wie is Regiobank Kesteren & Commitment Verzekeringen?

In Kesteren en omgeving zijn wij de buurtzame bank. Lokaal betrokken zijn staat bij ons hoog in het vaandel. Klanten kunnen bij ons terecht voor hun alledaagse bankzaken. Wij hebben een hoog serviceniveau en vinden het belangrijk dat een klant zich bij ons ook echt klant voelt.

Naast onze bankwerkzaamheden is Commitment Verzekeringen een onafhankelijk assurantiekantoor voor particuliere- en zakelijke klanten. Klanten kunnen bij ons terecht voor al hun verzekeringsvraagstukken. Door de unieke combinatie tussen bank en verzekeringen regelt de klant bij ons alles onder één dak.

Commitment Verzekeringen is onderdeel van OndernemersKompas

OndernemersKompas is de overkoepelende naam van een vijftal bedrijven, voornamelijk actief op het gebied van financiële dienstverlening. Wij ondersteunen, adviseren en begeleiden ondernemers op uiteenlopende gebieden. Het voordeel hiervan is dat ondernemers bij ons terecht kunnen voor meerdere zaken.

 

Enthousiast geworden? Solliciteer dan direct!

Wil jij onze nieuwe collega worden? Stuur dan je CV met een korte motivatie naar vacatures@ondernemerskompas.nl t.a.v. Tom Achterberg. Meer weten? Neem dan telefonisch contact op met Tom Achterberg: 06-13218622 of stuur een mail naar vacatures@ondernemerskompas.nl.

Beschik je nog niet over de juiste eigenschappen of vereiste kennis, ervaring en je bent toch geïnteresseerd? Neem ook dan contact met ons op om samen uit te zoeken of je in een andere rol bij Commitment aan de slag kunt.